עוד חלקים של פאזל אובמה-גייט נחשפים


בקליפ הזה הסנטור טד קרוז חוקר את רוד רוזנשטיין, סגן שר המשפטים לשעבר, בשימוע של ועדת המודיעין של הסנט, על השימוש ברשויות פדרליות כדי להכשיל את הקמפיין של טראמפ (ואחר כך את נשיאותו). אז קודם כל, הוא אומר בצדק שהדבר הזה הוא גרוע פי כמה מכל מה שניקסון חלם לעשות, לא רק מווטרגייט שאכן התרחש.

שנית אחד הדברים הכי מעניינים כאן הוא שמחומר שממשיך לטפטף אפשר להרכיב עוד חלקים של הפאזל. שני פרטים משני מקורות שונים. מהחומר שהותר לפרסום על חקירת פלין עולה שהסוכן שהיה ממונה על החקירה סיכם ב 4 בינואר 2017 שיש לסגור את התיק מפני שאין ראיות לשיתוף פעולה בין פלין לבירן הרוסים.

במקביל, החלק המרכזי מאימייל של סוזן רייס לעצמה, שסיכם דיון מה 5 בינואר, הותר גם הוא רק לאחרונה לפרסום. וממנו עולה שב 5 בינואר, בפגישה שבה נכח גם סגן הנשיא ג'ו ביידן, אמר ג'יימס קומי, אז ראש האף-בי-איי לאובמה, שחקירת פלין תימשך, בגלל החשד שמעוררת תדירות שיחותיו עם השגריר הרוסי, סרגיי קיסליאק. .כלומר, יום אחרי שהוא ידע שאין שום בסיס לחקירה, הוא מודיע שהיא תימשך. למה? לא נראה שיש איזשהו הסבר חוץ מלומר שגם במקרה של פלין הולך ומתברר שהחקירה היתה תירוץ בשביל לרגל אחרי אנשי הנשיא הנכנס. וכבר נדרשנו לשאלה למה דווקא פלין – שאותו אובמה רצה במיוחד להפיל כדי שלא יטפטף לאוזנו של טראמפ שצריך לבטל את עיסקת הגרעין (שפלין התנגד לה, ולכן הורחק ממשל אובמה, שם היה בתפקידים בכירים בתחום המודיעין).

ויש בקליפ הקצר הזה שעלה לטווטר עוד עיניינים, ובראשם האינפורמציה השקרית שנמסרה לבתי הדין של FISA כדי להשיג צווי האזנה ליועץ של טראמפ. שום ממשל לא עשה כזאת פוליטיזציה של הריגול והאכיפה. אם בווטרגייט היתה שותפה קבוצה קטנה ושולית שפרצה בשליחות הנשיא למטה המפלגה הדמוקרטית, כאן הרשויות הפדרליות עצמן גוייסו כדי למוטט קמפיין של מפלגה יריבה, ואחר כך כדי להכשיל נשיא מכהן. לא היה דבר כזה מעולם בכל תולדות ארצות הברית. .קרוז פה במיטבו. ואין מה לקנא ברוד רוזנשטיין, האיש שמינה את רוברט מולר לחקור את השת"פ שלא היה.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=1080
  • תגובות ב-RSS

אין אפשר לפרסם תגובות כרגע.