המספרים מפריכים את הטענה על "גזענות ממסודת" במשטרה. מי שמפיץ אותה הוא שמלבה את האלימות

זה חבל שטראמפ לא יודע להשמיע מסר של פיוס, אם כי זה די טוב שהוא יודע להשמיע מסר תקיף של חוק וסדר בשעה שהסדר החברתי מתערער. אבל מי שמשמיע מסר של הסתה וליבוי יצרים, בשעה קשה זו, הוא מי שממשיך לומר שהמשטרה האמריקאית נגועה ב"גזענות ממסדית".

מתוך המחקר שצוטט בוול סטריט ג'ורנל

הממסד האמריקאי לא גזעני, וגם המשטרה לא גזענית. יש גזענים בשניהם, אבל הגזענים הם החריגה מן הנורמה, לא הנורמה. מי שאומר שהם הנורמה, שהגזענות היא ממוסדת, דוחף למסקנות של הפורעים. אם הבעיה היא "הממסד", או "השיטה" אז צריך למוטט את הממסד, לחסל את השיטה, אז צריך "עולם ישן עדי יסוד נחריבה" כדי לבנות הכל מחדש. מאמר המערכת של וולס סטריט ג'ורנל יצא בחריפות נגד ביידן ואובמה המשמיעים עכשיו מסרים אודות כמה שוברת לב היא העובדה שאמריקה כולה נגועה ב "גזענות ממוסדת".

אובמה כנשיא הפך כל אירוע שמעורב בו גזע לאירועי גזעני. זה הנשיא שעודד את בלאק לייבז מאטר, אירגון הזעם השחור שמתבצר בתפישה מלחמתית של יחסי הגזעים, ומציע פורקן לכעס על ידי ליבוי תחושת העוול. אם השיטה רקובה, אם "הממסד" גזעני, אז בואו נשרוך לממסד את החנויות, בואו נלמד את השוטרים לקח, בואו נהפוך את מרכזי הערים למדורות. תוך כדי המהומות אובמה ממש מסית למרד, ולא רק דיבר על גזענות ממוסדת, אלא גם שפוליטיקה בקלפי ו"מרי אזרחי" אינם שתי אלטרנטיבות, אלא שני ערוצי פעולה משלימים.

אבל, הזכירו כותבי מאמר המערכת, מי שיביט בנתונים בקור רוח, יגלה שרעיון "הגזענות הממוסדת" של המשטרה, המבוסס על ההנחה שחיי שחרים אינם חשובים לשוטרים, או חשובים פחות, עומד בסתירה לעובדות. שוטרים לחבנים יורים בשחורים באותה תדירות שוטרים שחורים או מבני מיעוטים אחרים עושים זאת. הקורלציה איננה בין ירי פטאלי לבין צבע עור, אלא בין ירי פטאלי לחומרת הפשע ומסוכנות אובייקטיבית (למשל נשיאת נשק). זה פשוט לא נכון שיורים יותר בקלות בשחורים. ומי שאומר לכם שבאופן ממוסד בלאק לייבז דונט מאטר, לא יודע על מה הוא מדבר. הנה לינק למחקר שהג'ורנל ציטט. וכדאי תמיד לקרוא גם את אנדרו מקארתי על שקר הגזענות הממוסדת, בנשיונל ריביו, שהוא מקור חדשות ופרשנות מהטובים שיש בעידן הזה של עיתונות מקוטבת.

עוד שני מקורות לסיום:

מכוון שמישהו כבר אמר לי שהמחקרים נעשו על ידי לבנים – כנהוג בפוליטיקה של הזהות, שמחלקת אנשים לפי גזעם ולא איכות הטיעון שלהם – אז הנה מחקר של חוקר שחור בשם רונלד פרייאר ג'וניור. המסקנה המרכזית היא ששוטרים שחורים ובני מיעוטים יורים בשחורים באותה תדירות.

וזה סיכום של מחקר מאוניברסיטת המדינה של מישיגן שמראה שהקורליציה בירי קטלני אינה לצבע האור אלא לחומרת הפשע.
.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=1082
  • תגובות ב-RSS

אין אפשר לפרסם תגובות כרגע.