ציטוט – מתוך תגובת פורום פעולה אזרחית על דו”ח שישינסקי

הרב מיכאל מלכיאור, יו"ר פורום פעולה אזרחית, המוביל את המאבק הציבורי להעלאת חלקו של הציבור ברווחים מהגז ומאוצרות הטבע בכלל, בתגובה ראשונה להמלצות ועדת ששינסקי:

"גם החלטת ממשלה מאד פרוגרסיבית בנושא, של ממשלת שרון בשנת 2002, נרמסה וחוסלה על-ידי לובי חברות הגז. הפעם הציבור יהיה מעורב באופן פעיל ויחסום את התאגידים. הימים של ברוני גז שעושים בכנסת כבתוך שלהם חלפו מן העולם".

בתגובתו לפרסום הראשוני של ממצאי המלצות הביניים של ועדת ששינסקי, אמר הרב מלכיאור:

"לאחר חודשים ארוכים של מאבק ציבורי למען העלאת חלקה של המדינה ברווחים מהגז הטבעי- אנו שמחים על הכוון הכללי החיובי של דו"ח ששינסקי, מברכים את ראש הוועדה ושר האוצר, אבל מסתייגים מהתחשבות יתר בחברות הגז. עלינו לבחון היטב את פרק הזמן הארוך שמציעה הוועדה – עד לרגע שבו המדינה תוכל להנות מתשלום המיסים. (עוד פרטים…)

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=697
  • תגובות ב-RSS

תגובה אחת לפוסט ”ציטוט – מתוך תגובת פורום פעולה אזרחית על דו”ח שישינסקי“

  1. מאת אבי8759:

    הגעתי לאתר בטעות, ולפני שאני משחרר תאוריות קונספירציה שונות ומשונות,
    האם מישהו מכיר את האתר? יודע מי מאחוריו?
    מדובר באתר שכל תכליתו הוא לגלות לציבור מי הוא איתן ששינסקי האמיתי (וכמו שאפשר לנחש, המסמכים לא בדיוק מחמיאים). הניחוש שלי הוא שמדובר באתר לוביסטי של המשקיעים, אבל אם מישהו יודע משהו אחר אשמח לדעת.

    [הקישור הוסר. תוך סיכון שתחשוב שאני שותף לקורנספירציה. אבל אם הדברים שמתפרסמים שם אינם נכונים, הם דיבה חמורה, ואני לא רוצה להיות שותף להשמצות. הגולש הסקרן יעשה חיפוש בעצמו וימצא את האתר. ג.ט.]