ציטוט עתיד העיתונות ברשת – שאלת המימון

מאמר של גריג דוידוביץ' ומקס לויטה (כן, זה אותו מקס שיש לו קרדיט כאן באתר, כי הוא תיכנן אותו) 

Take a look at Google's homepage and compare it with any newspaper's homepage. One difference is striking: www.google.com, the most viewed media output on the planet, contains no ads. And, unlike the newspaper industry, Google doesn't have any financial problems. There is a lesson to be learned here. Google understood that blindly converting its users' eyeballs into money is not enough. The key is to develop a revenue model that makes the most of its unique advantage online. That advantage is being an online search platform, and the system it has developed integrates perfectly into that, by displaying relevant text ads for each search. Newspapers, by contrast, have tried importing the old media's ad revenue model to the web – and failed. (Read the full article at the Guardian…)

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=581
  • תגובות ב-RSS

4 תגובות לפוסט ”ציטוט עתיד העיתונות ברשת – שאלת המימון“

  1. מאת עידו לם:

    אני רוצה להתייחס למשהו שלא קושר למאמר, רפי השכל מהכוחות המתקדמים עלק בישראל תמיד מסבירים לנו כמה פרימיטיבי זה לקדש את האדמה על החיים וכול הבבלת הזה הייתי מעוניין לבחון את הטענה הנ"ל. האם אדם יכול לחיות על השמיים? או בוואקום? ואם לא ואדמה זה המקום שבו הוא יכול לבנות את ביתו ואת יסודות מדינתו האם לא שווה להקריב חיים בשביל אדמה? במקרים מסויימים שהאדמה הופכת למצרך בסיסי(בערך כמו בתי הקפה בשביל הסמול התל אביבי) אין ברירה אלא להילחם ולא יעזורו הצעקות של רפי השכל הקוסמופליטים העכשוויסטים. לוותר על שטחים מבחינתי אפשר כאשר יש למדינה הרבה שטח לוותר עליו, או שהשטח גם ככה מאוכלס בבני עם אחר ולכן נהפך להכרחי כדי למנוע מלחמת אזרחים אבל יש מצבים שאין על מה לוותר ואז בהחלט חייבים להילחם על האדמה עד טיפת הדם האחרונה.

  2. מאת שיר:

    לא ידעתי שאתה יכול להיות יותר מיליטנטי, עידו, אבל כנראה שיום השואה עושה את זה לאנשים.

  3. מאת  מיקי:

    גם אני רוצה להתייחס למשהו לא קשור. הבוקר שתיתי קפה חזק מדי (כן, יש דבר כזה), והבנתי שבעצם יש היגיון רב בשתית תה בבקרים. לא שאני חזק בעולם החרקים אבל לפחות שלוש חיפושיות שאני מכיר אישית מעדיפות תה תוך כדי קריאות קצובות של "היידה ביבי, אדמה קדושה".

    אם כבר לא קשור, בואו נלך עד הסוף. למה לעצור בפוליטיקה?

  4. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    וואלה אם דיברתי על סמולנים לא מתוחכמים וגם לא ממש שנונים בא מיקי והביא דוגמא מצוניית למה התכוונתי מ.ש.ל