פוסט-ציונות, עסק משתלם כלכלית

המאמר הזה ב Washington Times, מסביר למה אוניברסטאות בארצות הברית ובאירופה שוכרות את שירותיהם שאל אינטלקטואלים ישראלים שהם אנטי-ישראלים קיצונים: זה עונה על הדרישה "לאזן" מחלקות למזרח תיכון, שהעמדה הערבית הניצית דומיננטית בהן. אז העמדה האנטישמית, המכובסת בשפת זכויות האזרח, "מתאזנת" כששוכרים את ניב גורדון, או אורן יפתחאל, או אילן פפה כעלה תאנה. הנה, אפילו הישראלים עצמם אומרים שישראל היא ממלכת הרשע.  

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=279
  • תגובות ב-RSS

4 תגובות לפוסט ”פוסט-ציונות, עסק משתלם כלכלית“

  1. מאת יוסי:

    תודה על הקישור. תולדות הקשר האינטימי בין השמאל החדש בישראל והאקדמיה בארצות הברית ובאירופה עוד מחכות להיכתב. זהו סיפור של קולוניאליזם אינטלקטואלי, של "ילידים" הנוסעים מממדינתם למדינות המערב וכששבים אליה מפרשים את המציאות המקומית לאור האופנות שלמדו בחו"ל, תוך התעלמות מהמציאות הייחודית של ארצם. אחר כך הם עושים קריירה שלמה מהתחנפות לקהילה האקדמית העולמית, ממש כמו ילידי המחמד בימים עברו. את ישראל הם מוכנים למכור תמורת מינוי באוניברסיטה ליגה ב'.

  2. מאת דורון גרינשטיין:

    נו, לפחות יש מישהו שמציג את התמונה כפי שהיא. עדיין, הדימוי הסטראוטיפי של הישראלי כאימפריאליסט חומס הקרקעות רק מעמיק.
    מעניין אם בברקלי שאלו את כבוד הפרופ' לגיאוגרפיה, איך ייתכן שהוא חי ופועל במדינה שכזו.

  3. מאת אלי אושרוב:

    יותר מזה: למה לא להצטרף לארגון בעלי ההון "אנרכיסטים נגד הגדר" או למליונריות ב"מחסום ווטש".
    או לכתוב כמו יצחק לאור רק כדי למצוא חן בעיני ההמון ולמכור עשרות אלפי עותקים, בניגוד לסופר השוליים עמוס עוז שהוצאות הספרים הבכירות התנערו ממנו זה כבר.
    אבל הכי טוב להיות בימינו גדעון לוי, הפרשן הבכיר לענייני צבא וערבים של ערוץ 2. לא רק שהכפילו את החוזה שלו לאחרונה, אלא כל ערב מליוני אנשים שותים בצמא את דבריו.
    ומי שלא בברנז'ה וצריך סתם לחפש עבודה יכול לעשות זאת במוסדות אנטי ציוניים כמו משרדי הממשלה, הג'וינט, קרן אביחי, הסוכנות היהודית, הועד למען החייל, יד ושם וכו'. רק שישים לב טוב טוב מה הוא אומר בראיון העבודה (שלא יעלו עליו שהוא ציוני!)

  4. מאת Making Money | Success University:

    Making Money | Success University

    אפשרות שנייה היא שסעיפים 34י1(ב)(1) ו- 34י1(ב)(2) הם לא תנאים נוספים ל- 34י1(א), אלא חריגים לסייג. למעשה מדובר בעוד אפשרות לתביעה להוכיח מעל ספק סביר ש…