אטימות מוסרית מכובסת בשפת זכויות האזרח

במה שנקרא השמאל הקיצוני פורחים ארגונים שדוברים בשפת זכויות האזרח ומבקשים, לפי עדותם על עצמם, לדאוג לזכויות הפלשתינים. אחד מהארגונים האלה הוא עמותה בשם זוכרות. יש לשער שהשם בנקבה אף הוא מחאה בשם זכויות המדוכאות, נגד ההטיה העברית הזכרית הנהוגה. כך מסבירה העמותה את שליחותה: "עמותת זוכרות פועלת להעלאת המודעות של הציבור בישראל לנכבה, אסון החרבת היישובים הפלשתיניים וגירוש תושביהם ב-1948 אשר מושתק ואינו נוכח בנוף הפיסי והתרבותי של ישראל". והפעם, אריאלה אזולי, "תיאורטיקנית" שוברת שיאים של קיטש מוסרי.(לרשימה המלאה NRG)

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=276
  • תגובות ב-RSS

4 תגובות לפוסט ”אטימות מוסרית מכובסת בשפת זכויות האזרח“

  1. מאת מיכאל:

    לגבי בית ציוני אמריקה: כשראיתי את המודעות על הכנס של 'זוכרות' בבית ציוני אמריקה, בדקתי מי הבעלים, ורציתי לשאול אותם הכיצד ציוני אמריקה מאפשרים לעמותה כל כך מתועבת (בעיני) להפיץ שם את משנתה הארסית והאנטי-ישראלית.
    מסתבר שהציונים האמריקאים מכרו את בית ציוני אמריקה ב-2004 למעצב האופנה אלי טהרי, ועתה הוא עסק מסחרי לכל דבר.

    בראבו! מאמר מצויין.

  2. מאת מיכה:

    יש משהו טרגי באנשים האלה. הם מונעים לכאורה על ידי אותם ערכים כמונו. הם שותפים להתנגדות לכיבוש ולרצון לשלום. הייתי בהפגנות יחד איתם. היינו בעלי ברית בשאיפה לשיפור החברה בישראל. אבל באיזושהי צורה הכל התעוות. זה הפסיק להיות שאיפה לעתיד טוב יותר לשני העמים, או אפילו מחוייבות לשלום. במקום זה נוצרה מן כת משיחית, צדקנית, בעלת חשיבה מעוותת, מתועבת, אנטי הומניסטית. זה עצוב בעיני.

  3. מאת אוהד:

    פוסט מצויין! כן יירבו.

  4. מאת שירי:

    ואגב, הם גם טועים בחלק מהעובדות שהם מציגים. שימו לב שהם כוללים את המושבות הטמפלריות שיושביהן גורשו ע"י הבריטים במלחמת העולם השניה, במניין הכפרים שנחרבו בנכבה.