סטודנטים מתארחים בבלוג 3 – מנכ”ל האגודה בירושלים

 בית ספר לפוליטיקה
מאת: רועי פולקמן

רגע אחד משעשע זכור לי מדיוני המו"מ במשרד ראש הממשלה, כאשר שרת החינוך, אישה נעימה ורצינית, ראתה שהסטודנטים, ראשי האוניברסיטאות היושבים מולה, מורעבים משעות של שיחות, סגורים בחדר קטן, ללא מזון ומשקה. ראתה, ושלפה את כרטיס האשראי האישי אותו נתנה לנהגה בבקשה שיקפוץ לסניף ארומה הקרוב. הרגע המביך היה כאשר על פיסת נייר לקחה הפרופסור תמיר, הזמנות מהסטודנטים, כשתוך כדי הרישום עוד טורחת לתקן מי רוצה חביתה בלי ירקות, ומי סלומון בלי גבינה. המשך…

רועי פולקמן הוא מנכ"ל אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא לומד לתואר שני בבית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=170
  • תגובות ב-RSS

תגובה אחת לפוסט ”סטודנטים מתארחים בבלוג 3 – מנכ”ל האגודה בירושלים“

  1. מאת גידי:

    רועי שלום,
    מדוע לא נשמעים קולות שפויים כמו שלך בתקשורת ובתגובה לססמאות הרייקות של ההנגה הארצית שדווקא מהדהדות? אני מכיר את טיעון הסולידריות והכפיפות לאגודה הארצית, אבל מותר ורצוי להשמיע גם בו דעות שונות. בקיצר אני מבקש ממך דווקא כנציגנו הראוי להשמיע את קולך הרציני והשפוי, לפרסם את דעותיך ואפילו ספציפית את המאמר הזה, במקומות נוספים ויתרה מזאת במידה ושוב נפתחת מסחת מיותרת ומביכה של הפגנות אדומות ומתלהמות, אל תעמוד מנגד, הנהג הפגנות אלטרנטיביות- אני מבטיח לתמוך ולסייע כל שאוכל, ואני יודע שרבים מחברי לספסל הלימודים שותפים לדעותיי.