מכירת החיסול של הציונות, ועלילות איילת שקד הנוכלת

שלא תטעו. הקואליציה הזאת קמה על מכירת הציונות לאחים המוסלמים, למרות מה שאומרים לכם עכשיו בן-דרור ימיני, אנשי יש עתיד או רל"בים אחרים. יצא עלי קצפם של כמה צייצנים – לא לגמרי בלי צדק – כי כתבתי את זה אפרופו ציוץ לא מתאים (על כסף מתוך תקציב לחינוך במגזר הערבי שעבר תחת ממשלת נתניהו), אז אולי השרשור הזה יעשה סדר ויפריד בין החלטה 922 שעברה תחת נתניהו ותמכתי בה אז (אולי לא בצדק) לבין השוחד הקואליציוני הנוכחי (החלטה 550 והחלטות אחרות), שהממשלה הנוכחית לא מפסיקה לשקר לגביו. זה שחזור של פוסט פייסבוק מחודש מאי, שנכתב בתגובה לפוסט הונאה של איילת שקד, שלא הפסיקה לשקר, לפי כן, אז ועד וכולל היום. וכאן מדובר לא על החלק הארי של הכסף, אלא רק על מה שעבר דרך משרד הפנים – כלומר תחת שקד. אז בבקשה:

איילת שקד פרסמה פוסט שכביכול מפריך את ה"דיווחים הכוזבים" על כספים שהועברו למגזר הערבי בוועדת הכספים. כמה אתם מופתעים מאחד עד מיידוף שהפוסט של שקד הוא מעשה הונאה שנועד לטשטש את מה שהיא באמת עושה, מתחת לאפנו? את השקר אפשר למצוא, כמובן, במספרים

אז מה יש בו, בפוסט? כנהוג שקד מתחילה ב"אבל ביבי". היא כותבת: "גם בהחלטת הממשלה הקודמת בשנת 2015 בממשלת נתניהו הכספים הללו חולקו באופן ישיר לרשויות התוכנית לתקציבן השוטף *ללא מנגנוני בקרה מיוחדים*." [הכוכביות במקור]. היא מדברת על החלטה 922. אבל בהחלטה זו הועברו רק 200 מיליון שקלים לתקציבן השוטף של הרשויות ללא פיקוח נאות (וזו אכן היתה טעות). אבל רובו המכריע של הכסף שעבר לרשויות סומן למטרות פיתוח (350 מיליון לרשויות ערביות מצטיינות, ועוד 800 מיליון לכל שאר הרשויות הערביות). על הכסף הזה דווקא כן היו מנגנוני פיקוח (שאמנם בינתיים התבררו כלא מספיק טובים). ניסו. לא הצליחו. אני עוד זוכר את הויכוחים אז, סביב 922, ואת המאבק של אגף התקציבים ושל השרים, לדאוג שתקציבי הפיתוח יגיעו ליעדם ולא יפלו לבורות השחיתות ברשויות הערביות. בניגוד לדברי שקד, אם כן, רובם המכריע של הכספים לא "חולקו באופן ישיר לרשויות התוכנית לתקציבן השוטף".

אבל עכשיו יש ממשלה חדשה. ויש החלטה חדשה. החלטה 550. החלטה זו כוללת את עיקר כספי השוחד הקואליציוני שבו קנו לפיד ובנט את תמיכת האחים המוסלמים. בתוך סכומי העתק של ההחלטה החדשה יש גם נתח שמשרד הפנים מחלק. בתוכו יש תקציב לפיתוח בסך 670 מיליון ש"ח. שקד מתפייטת ארוכות על מנגנוני הפיקוח המשוכללים שיחולו על הכסף הזה. מה שהיא שוכחת לספר הוא שבנוסף ל 670 המיליון שנועדו לפיתוח, ועליהם יש מנגנוני פיקוח, ההחלטה מעבירה עוד 1.14 מיליארד שקל (!) באופן ישיר לרשויות לתקציבן השוטף, כלומר בלא מנגנוני פיקוח נאותים. כמעט פי שש (!) מהסכום שעבר לשוטף תחת ממשלת הליכוד.

ושיא החוצפה? שקד מספרת שהיום יש בידנו מידע מודיעני אל איך חלק גדול מהכסף של החלטה 922 זלג לידי אירגוני פשיעה במגזר הערבי, שבינתיים התעצמו מאד. אז אחרי שיש בידנו מידע מודיעני, היא הכפילה פי שש את הכסף שיעבור ללא מנגנוני בקרה נאותים. במילים אחרות, ביודעין, האנשים האלה מוכרים את המדינה לידי אירגוני פשיעה כדי לתחזק את כיסאותיהם של לפיד, בנט, שקד, סער, מיכאלי, הורביץ, ושות'.

אבל בואו לא נטעה. שקד היא רק פיון בכל המהלך הזה. שולחים אותה ואת כאבי הבטן שלה לחזית ההסברה כדי לספק שירותי דוברות לעסקת השוחד. מי שבאמת מנהל את ההצגה, מי שאנשיו נמצאים בכל הצמתים החשובים ודואגים בשלל דרכים ללחוץ להעברת הכספים, הם אנשיו של החליפי, שאמנם בתוארו הרשמי הוא רק שר החוץ, אבל בפועל הוא משמש בתפקיד הרבה יותר חשוב: הגזבר של מנצור עבאס. זו מכירת חיסול של תשתית המפעל הציוני. לא פחות.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=1260
  • תגובות ב-RSS

אין אפשר לפרסם תגובות כרגע.