האליטה הניידת נחושה לאזרח את המסתננים. בל נטעה. והם יודעים לעבוד.


אני מאד ממליץ לכם לקרוא את המאמר מסמר השיער של עו"ד דויד פטר בגלובס, מפני שככה, צעד צעד פועלת האוליגרכיה המשפטית לחסל את חוק השבות, ואת מדינת הלאום היהודית. זו לא קפריזה. זו משנה סדורה. גם באתר חדשות המשק כתבו על המאמר כאן.

ובכן… ייתכן שלא תופתעו לגלות שאחד האנשים הקובעים בפועל את מדיניות ההגירה של ישראל, ד"ר עמרי בן-צבי, הוא גלובליסט, אידיאולוג מובהק של הניידים, ולא מאמין ברעיון המיושן הנקרא מדינת לאום ובעיקר לא בגבולותיה. והוא משפיע לא כי הוא אקדמאי, אלא כי הוא הרפרנט לנושא ההגירה במשרד המשפטים.

שיחה עם ד"ר דוד פטר על איך בג"צ דואג לזה שאותם שופטים פרוגרסיביים ישבו בדין בנושאי המסתננים

האיש הזה בעד להשוות את הזכויות של המסתננים הלא חוקיים לאלה של האזרחים. אולי אתם זוכרים מאמר שכתבתי פעם שבו טענתי שבעיני הגלובליסטים "זכויות אדם" אוניברסאליות, הפכו לנשק נגד "זכויות אזרח" המעוגנות במדינת הלאום? ובכן, האנשים האלה שייכים לאליטה החיה בנוחות, והשואפת להפוך את כל המהגרים בעולם לאזרחים, שזו דרך יפה לומר שבעצם כולנו נהפוך למהגרים, שבטים שבטים, שינדדו על אדמות חריבות שהשאירו מאחוריהן חברות סולידריות לשעבר. ועל נדידתנו, וזכותנו להגר, ישקיפו בעלי פריווילגיות, בעקלי הקשרים והתארים, מטרקליני העסקים של שדות התעופה.

אז הנה לכם אידיאולג של הניידים, "אשר קורא להכיר בזרים השוהים בישראל כחלק מ"הקהילה החוקתית" הישראלית ולהעניק להם, עקרונית, את מלוא זכויות היסוד גם אם הסתננו לכאן בניגוד לדין וללא הצדקה". .כאמור, לא מדובר בעוד אקדמאי רדיקלי, או סתם עורך דין של אירגון הממומן בידי קרנות להרס ישראל ועוסק בזכויות מסתננים. מדובר באיש שהוא "הרפרנט האחראי על תחום האוכלוסין וההגירה בייעוץ המשפטי לממשלה." מה זה אומר? במדינה מתוקנת, זה אומר שהוא אמור לספק ייעוץ משפטי והדרכה למשרדי הממשלה כיצד ליישם את מדיניותם של נבחרי הציבור. אבל אצלנו זה הרי ממש לא עובד ככה, מפני שהאנשים האלה שקוראים לעצמם "שומרי סף" (ראו לעניין זה מאמרו החשוב של עו"ד גיל ברינגר), שיכנעו את עצמם שהם צריכים להגן עלינו מפני גחמותיהם של נבחרנו ולבלום נציגינו.

אז הנה האיש שאמור ליישם את מדיניות ההגירה שממילא מסורסת על ידי משפטנים אחרים, בבג"צ, חדשות לבקרים – והוא מפרסם מאמר המסביר שמדיניות ההגירה שלנו בכלל לא לגיטימית לפי דעתו, כלומר עמדתו האידיאולוגית המזכירה את המרקסיזם יותר מכל דבר אחר, ונשמעת כמו רפורמה אגררית של סטאלין: המאמר, כותב פטר על בן-צבי, "מבקש להכיר בחובה קונספטואלית של מדינת הלאום היהודית כלפי מין ההומו-סאפיינס בכללותו. והכל תוך התעלמות מן החוק וממדיניותם של נבחרי הציבור וערעור על מושג הריבונות." ישראל, לשיטתו של האיש הממונה על ייעוץ משפטי במדיניות הגירה צריכה להפוך ליישות בינלאומית שכל מי שחפץ יוכל להשתקע בה ולקבל זכויות שוות – וכל זאת בשם האחווה הכלל אנושית, וכפי שנראה מיד גם האקולוגיה. מאחר שלכל בני האדם זכויות שוות במשאבי כדור הארץ הכחול והיפה שלנו, אז אין המדינות מחזיקות בהן אלא בנאמנות מטעם המין האנושי כולו. וכך חבר לו המרקסיזם לאקלימאות הרדיקלית, ובה לציון הורס. .מזל, אולי תאמרו לעצמכם, שאלה רק דעותיו של נציג אחד ממפלגת הטירלול הפרוגרסיבי, ויש לקוות שהוא מפריד בין דעותיו האישיות לבין עבודתו במשרד המשפטים. כי כידוע שמשפטנים יודעים לעשות הפרדות מסוג זה, בניגוד לבני תמותה רגילים שאצלם מצבים כאלה נקראים "ניגוד עיניינים".. אבל צר לי לספר לכם עוד, ש"ל פי יומנה של דינה זילבר שהיא כידוע ראש ממשלת הדיפ-סטייט שאין בישראל, – מה פתאום? מי זה הסית אתכם לחשוב שלפקידים יש כוח לעשות משהו בניגוד לרצון נבחרי הציבור שטויות! אין דבר כזה! – ואף על פי כן, לפי יומנה של זילבר, מוסיף דוד פטר ומדווח, "ניתן להיווכח כי ביום 21.8.2018 בן-צבי הרצה בנושא מאמרו (שעוד לא פורסם אז) לעובדי משרד המשפטים. כלומר פקיד מדינה האמון על אכיפה מרצה תזה אקדמית הסותרת את החוק לחבריו אנשי החוק והאכיפה. התמונה של יחסי הכוח בישראל ברורה. יש בייעוץ המשפטי לממשלה גם מי שמבקשים לא רק ל פרוס את עמדתם בפני נבחרי הציבור אלא אף להציג, יש מאין, חוקה חדשה. חוקת המשפטנים. בשם תזה זו, עלול הייעוץ המשפטי לסכל הליכי חקיקה באיבם, ואם זה לא יצלח אז בהמשך עלולים בתי המשפט גם לפסול את החקיקה ללא היסוס מכוח "עקרונות חוקתיים" שנכתבו במשרד המשפטים." .ולקינוח, פטר מציין, שבעוד המאמר גוזר את סמכותו מעקרונות מופשטים כמו "בעלות משותפת של בני האדם על כדור הארץ", הרי שאין בכל המאמר המלומד, של האמון על ייעוץ משפטי למשרדי הממשלה בתחום ההגירה, אפילו איזכור אחד של "החוק הרלוונטי – חוק הכניסה לישראל, תשי"ב-1952." (שוחחתי על האופן שבו מיירטים את מדיניות ההגירה שלנו בפירוט עם עו"ד דוד פטר בזום, כאן – זה בערוץ הישן, אתם מוזמנים לעבור לחדש שנקרא "שומר סף". הנה לינק למנוי חינם.).

ישראל איננה דמוקרטיה. הריבונות לא ביידי האזרחים. אנחנו חיים תחת אוליגרכיה משפטית, שסימנה לעצמה למטרה לחסל את אופיה היהודי הלאומי של המדינה, והיא עוסקת בניקוב הדרגתי של חוק השבות. בואו, לפחות, לא נתבלבל באשר למה שקורה תחת אפכם, קרה תחת אפן של ממשלות ימין, וימשיך לקרות תחת אפה של המשלה הזאת. מתי נתעורר כבר???.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=1073
  • תגובות ב-RSS

3 תגובות לפוסט ”האליטה הניידת נחושה לאזרח את המסתננים. בל נטעה. והם יודעים לעבוד.“

  1. מאת ס.מ. ס''מ:

    "האיש הזה בעד להשוות את הזכויות של המסתננים הלא חוקיים לאלה של האזרחים

    אני תמיד בעד תמיכה בחלשים
    אבל אני בעד ישראל, מדינה יהודית ,שכל מי שאינו יהודי, יוכל לחיות בארץ בביטחון.
    אם לבטל את חוק השבות,אז אולי אתחיל לארוז מזוודה ואחזור למקום הנורא שנולדתי בו במקרה ,לפולניה, שלאחר מלחמת העולם השניה.
    נולדתי שם כי לא היה לי איפה להוולד.
    ב1957 עליתי עם הורי חזרה הביתה לישראל ארצי מולדתי הנפלאה,
    למרות כל הויכוחים הלא נגמרים פה.
    ויכוח הוא דבר נהדר,בריא,מחכים,מעורר ומחדד את השאלות והקיום,
    כל זמן שהוא ל א א ל י ם .
    אחזור לפולניה ונתחיל את סיבוב אושוויץ מחדש?
    אז ממש לא!!!
    ישראל מדינה יהודית ובני עמים אחרים כמובן יכולים לחיות בה בשלום.
    כשהתחלתי ללמוד בכתה א בפולניה,בבוקר תוך כדי קליעת הצמות ,אמא שלי הייתה חוזרת ואומרת לי:כשתעמדי בחצר בית הספר ותשירו את ההימנון הפולני,את תשירי יחד עם כל הילדים את ההימנון.
    אבל חשוב שתדעי!
    זה לא ההימנון שלך!
    להמנון שלך קוראים חתיקווה ועוד רגע את תשירי אותו בארצך ארץ ישראל.
    (כמו כל פולניה הרי הן מחליפות את ה-ה ב-ח)
    עד היום אני שרה את חתיקווה ואשיר באהבה עד יומי האחרון בארצי ארץ ישראל!
    חג ביכורים שמח
    ס"מ

  2. מאת חן מרום:

    גדי היקר. הגבתי לך בנושא המסתננים בפייסבוק וגם ביוטיוב ואני יוצא מהנחה שלא ראית אף אחת מהתגובות שלי, אז אנסה את מזלי גם כאן. אין ספק שמבחינת האינטרס של ישראל, יש למגר את תופעת המסתננים בפרט ולהאבק על עצם קיומה של ישראל כמדינת היהודים ככלל. אבל ממה שידוע לי, תופעת המסתננים כבר מוגרה ולמעשה האיום  כעת הוא שהיא תתחדש וזו גם טענה מרכזית בפי אלו הנאבקים בעד גירוש. המסר הוא שהגירוש הוא מהלך הצהרתי קריטי, למען יראו ויראו ובלעדיו זו שאלה של זמן עד אשר מאות אלפי אפריקאים יצבאו על גבולותינו. בעיני זו דמגוגיה. ישראל לא מגרשת פליטים, עובדה ומאות אלפי אפריקאים לא צובאים על גבולותינו, עובדה.   עם מה נשארנו? עם המאבק נגד הקיפוח של תושבי דרום תל אביב, שלגיטימי ככל שיהיה, אסור בשום אופן לנהל אותו על גבם של המיעוט הנרדף שרשויות החוק השליכו בתחנה המרכזית ושהנזק והסכנה הריאלים שלו למדינה הוא אפסי וזעום, בניגוד לרושם שיוצר הקמפיין המתוקשר נגדם. אני בהחלט לא טוען שאנחנו אמורים לסבול אנשים עם עמדות כמו של ד"ר עמרי בן צבי ולתת להם לנהל אקטביזם פקידותי בממשלה בעד מדינה נטולת לאום.  אבל אני יכול לתת לך דוגמאות לנזק התודעתי הרב שהמאבק במהגרים כפי שהוא יוצר, תודעה שמהדהדת בעצמה רבה הרבה יותר מאשר הביקורת שלך על פקידי הממשלה. מה שאני שב ומבקש זה לשנות את הטונים, לרכך אותם, להאיר לעיתים יותר תכופות שמדובר בבני אדם מוכי גורל לכאן ולכאן, שסבלו תלאות ועינויים נוראיים ואיומים, לא במהגרי עבודה שהגיעו לכאן בטיסה דרך חברת קבלן זו או אחרת ולא במסתננים שהגיעו לכאן בטענת חוק השבות וקיבלו חבילות סיוע מהממשלה במרמה. הצורך שלנו לשמור על זהותינו היהודית, לא יכול לבוא על חשבון החמלה לגר ולעבד אשר בארצינו ואת המשבר בדרום תל אביב שנגרם ישירות עקב צפיפות המהגרים, ניתן לפתור בדרכים רבות.   יש לי עוד הרבה מה לומר על הנזק התודעתי והשלכותיו בהווה ובעתיד, אבל אשמור זאת לפעם אחרת בתקווה שלא תגיעה. לסיום, מעבר לתחושותיי הנ"ל, ברצוני להודות לך מקרב לב על פעילותך המבורכת שאני עוקב אחריה באופן הדוק. תודה רבה, כל טוב וחג שמח.  

  3. מאת גדי טאוב:

    היא לא מוגרה, מפני שאין שום דרך להוציע מכאן משהו כמו 34000 מסתננים מאפריקה, מספר גדול עוד יותר ולא ידוע של מסתננים דרך נתב"ג ממזרח אירופה, ועוד כ 10 אלפים מילדיהם. יש להניח שינסו להגדיל את המספר הזה באמצעות איחוד משפחות. אם היה מדובר בפליטים, שהם באמת מוכי גורל, השאלה היתה אחרת. אבל מדובר במהגרי עבודה. אם ניתן להם להתאזרח פה, ניצור מוטיבציה לעוד מספר לא ישוער של אחרים. אנחנו קרובים מידי לאפריקה. ואם ישראל תצטייר כפתח לעולם הראשון, שום גדר לא תעזור.