מתווה למדיניות הגירה

coversmaller.jpg

מעבר לשאלת חוק האזרחות וחוק השבות ניצבת שאלת מדיניות ההגירה. ודאי יצא לחלק מכם לקרוא את הראיון עם הפרופסורים שלמה אבינרי, רות גביזון ואמנון רובינשטיין על מדיניות ההגירה לישראל (גרסה מקוצרת אפשר לקרוא כאן), בעקבות נייר מתווה מדיניות שהם חיבור יחדיו (ויחד עם ליאב אורגד). עכשיו אפשר לעיין בנייר עצמו – זו בעצם חוברת קטנה – חינם אין כסף באתר של מציל"ה. 

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=459
  • תגובות ב-RSS

5 תגובות לפוסט ”מתווה למדיניות הגירה“

  1. מאת דור:

    מסמך מרשים. אמנם חרדת הגירה קשה מרחפת מעליו ומנשבת בין דפיו, אבל כל ההצעות שם טובות לאין ערוך מהמצב הנוכחי. ומי יודע, אולי השמרנות שלו תהפוך אותו למשהו שהמערכת הפוליטית תוכל לקדם.

  2. מאת עידו לם:

    עכשיו אמור לבוא איזה צעקן ולקרוא לך גדי פשיסט גזען ציוני לך לוואינט!

  3. מאת יורגן:

    " חיוב מהגר שמטרתו היא השתקעות במדינה להצהיר כי הוא מכיר בלגיטימיות של ישראל"
    של ישראל ולא של 'ישראל כמדינה יהודית' או 'ישראל כמדינת העם היהודי'
    מעניין. מאוד מעניין.

  4. מאת נורית:

    הגירה רבתי של עובדים מיומנים ובני משפחותיהם מרחבי העולם היא נכס לעתידה של ישראל ובעיקר תהווה חיזוק לכוחות הליברלים חילונים ופרוגרסיבים בחברה. הם יהוו משקל נגד לכוחם העולה של החרדים, הדתיים והערבים בחברה. יבורך כל מי שיפתח את הדלתות לאנשים אלה, שיחזקו את הדמוקרטיה הישראלית השברירה.

  5. מאת פנחס:

    מה שהם קוראים פתרון זה למעשה כניעה למצב בו מוצפת ישראל במאות אלפי מהגרים שיהיו בעתיד למיליונים.
    למעשה זו קריאה למדינת כל אזרחיה שלא תוכל להתקיים כי למה להלחם על מדינה כזאת. כמובן שהוזי השלום יגידו שבקרוב כבר לא נצטרך להלחם עליה והם ימשיכו בהזיותיהם ובמאבקם למדינת כל אזרחיה עד רדתנו.
    זה שהם מכנים עצמם ציונים ויהודים זו השיטה הישנה להמשיך ולהשתמש במושגים המקובלים על הציבור ולמעשה לרוקנם מכל תוכן ומשמעות ולמעשה לחתור תחתיהם