ציטוט – חנוך מרמרי על סקר ההמופוביה של הארץ

סקר "הארץ" מיום שישי הכריז ש"הישראלים הומופובים". חנוך מרמרי כתב על הסקר:

השאלה "האם הומוסקסואליות היא סטייה", שעמדה בבסיס סקר שיזם "הארץ", יוצרת בעיה בפרשנות המשיב, בעיה בתשובתו, בעיה בפרשנות העיתונאית לתשובה ובעיה בפרשנות קורא העיתונים. היא אינה יוצרת סובלנות וקירוב לבבות. (למאמר המלא של חנוך מרמרי, באתר "העין השביעית"…)

ותודה לאסף שהביא הפנייה לסקר, בפוסט כאן למטה.

  • אי אפשר כרגע לפרסם תגובות או לשלוח טראקבאקים.
  • כתובת טראקבאק: https://www.gaditaub.com/hblog/wp-trackback.php?p=411
  • תגובות ב-RSS

2 תגובות לפוסט ”ציטוט – חנוך מרמרי על סקר ההמופוביה של הארץ“

  1. מאת Black Cat:

    אח, מרמרי..
    מדי פעם אפשר להזכר בגעגועים בימים שלך כעורך הארץ, ולהשוות אותם למצב הנוכחי של "הארץ" – הצהוב, הנמוך, הצעקני והטרנדי.

  2. מאת שירי:

    אני מסכימה עם המאמר, ולכן לא ממש התרגשתי מתוצאות הסקר של הארץ, ואפילו לא הבנתי למה בחרת לפרסם אותו כאן בלי שום הסתייגות או השגה, למעט המסקנה שהסקר מצביע על הומופוביה. אני שמחה שהבאת את המאמר הזה, ובעיקר שמרמרי כתב אותו.
    גם הכותרת שהארץ בחר היא צהובה ומגמתית באופן מפתיע (ממש כמו השאלה, שכאילו נבחרה במטרה להגיע לתוצאות שהעלתה), משל היה "מעריב" או "ידיעות" שהוא כ"כ מבקש להיבדל מהם. נראה שכאשר התוצאות הן לשביעות רצונו (היינו – באו להוכיח את מה שהוא מבקש להוכיח תמיד – כמה הישראלים בורים וגסים ולא סובלניים) – אין לו בעיה עם צהוב, ולכן הפתיע אותי שדווקא כמבקר שתמיד עומד על המגמתיות של העיתון הזה, ובכלל על תקינות פוליטית ואיך היא חוטאת למטרה, הבאת את הסקר כאיזו הוכחה לאיזה משהו (במקרה הזה לכישלונה של הרב-תרבותית, שאני – בלי קשר – מסכימה איתך לגמרי בנושא הזה ולמדתי כאן בבלוג הרבה עליו, אבל הסקר לא באמת לימד עליו דבר, מלבד איך לא עושים סקר).